Syy, miksi sinun kannattaa käyttää yrityspukeutumista markkinointikanavana!
Pukeutumistapamme kuvastaa persoonaamme. Tapa, miten työntekijäsi pukeutuvat, vaikuttaa asiakkaittesi asiakaskokemukseen. Osa yrityksesi merkkituotteen rakentamista muodostuu yrityksen työntekijöiden käyttämistä profiilivaatteista. Yrityksen sisällä profiilivaatteiden käytöllä on positiivinen vaikutus yhteisöllisyyden ja kohonneen yhteenkuuluvuudentunteen kautta.

Uusimmat tutkimustulokset osoittavat yrityspukeutumisen ja univormujen olevan tehokas markkinointikanava, joka lisää merkkituotteen tunnettavuutta ja asiakkaiden luottamusta. Erään tutkimuksen mukaan, mihin vastasi yli 250 osallistujaa eri aloilta, on yrityspukeutuminen ja univormut parempi markkinointikanava kuin perinteiset markkinointikanavamme. 56,1% vastaajista oli sitä mieltä, että yrityspukeutuminen ja univormut ovat parempi kanava kuin internett-mainonta. Lisäksi 73,5% oli sitä mieltä, että univormut ovat tehokkaampi kanava kuin tv-mainostaminen.
 

Ensivaikutelma on tärkeä!

Sanotaan, että jo alle 26 sekunnissa on potentiaalinen asiakkaasi päättänyt, mitä mieltä hän on merkkituotteestasi tai yrityksestäsi. Ensivaikutelma on tärkeä. TV-mainonta tai ulkomainonta antaa sinulle vain yhden mahdollisuuden tavoittaa asiakkaasi, mutta yrityspukeutumisen kautta asiakkaat näkevät viestisi aina, kun ovat tekemisissäsi kanssasi. Kuka olisikaan parempi markkinoimaan yritystäsi tai merkkituotettasi kuin yrityksesi omat työntekijäsi? Profiilivaatteet ovat yksi kustannustehokkaimmista markkinointitoimenpiteistäsi, jos profiloit tuotteesi logoilla oikein. Tällä voi olla huomattava merkitys yrityksesi kannattavuudelle.

KLIKKAAMALLA TÄSTÄ PÄÄSET TUTUSTUMAAN MEIDÄN PROFIILIVAATTEIDEN MAAILMAAN