TUOTEMEDIA - TÄRKEÄ OSA MARKKINOINTIA

 

 

IDÉ House of Brands on Pohjoismaiden suurin tuotemedian toimittaja. Meille on tärkeää, että tuotteesi viestii oikean viestin asiakkaillesi.

Viime vuosina tuotemedia on kasvanut huimasti markkinointi työkaluna. Tuotemedia on yksi halvimmista ja tuottavimmista markkinointi kanavista, Global Advertising Specialty Impressioms -tutkimuksen mukaan vuodelta 2019. Tämä johtuu siitä, että hinta on verrattuna näkyvyyteen alhainen. 

Tuotemedia tuotteita kutsutaan myös liikelahjoiksi. Se on markkinointikanava, joka tuo sinulle näkyvyyttä rakentaa suhteita asiakkaisiin ja työntekijöihin. Tuotemedian hyvä puoli on siinä, että mainoksen elinkaari on huomattavasti pidempi kuin muilla perinteisillä markkinointikanavilla. Hyvin valittu tuote on myös kestävä päätös.

 

 

 



PRODUCT MEDIA

 [pro·­dukt-me´dia] substantiivi
  Logolla varustettuja mainos tuotteita.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

LÖYDÄ OIKEA TUOTEMEDIATUOTE TÄÄLTÄ

TUOTEMEDIA RAKENTAA BRÄNDIÄSI JA TUO SINULLE NÄKYVYYTTÄ

Miten tuote jossa on sinun logosi, pystyy rakentamaan brändiäsi ja tuoda näkyvyyttä yrityksellesi, samalla kun se rakentaa suhteita asiakkaisiin?

Kun tuote ja sen ulkonäkö on järkevästi mietitty, tuote antaa asiakkaallesi hyvän kuvan yrityksestäsi. Positiivinen näkemys tuotteesta, luo positiivisen kuvan myös yrityksestä. Hyvä ja toimiva tuote on todella hyvä markkinointi työkalu.

Tutkimukset näyttävät, että 50% ihmisistä käyttävät tuotemedia tuotteita joka päivä, joka lisää huomattavasti yrityksesi näkyvyyttä.

7UP produkter
7UP produkter
7UP produkter
7UP produkter

Teknologia kehittyy ja etenee todella nopeasti. Mukana pysyminen on todella tärkeää, ja erityisesti talous ja ympäristö tulisi olemaan suurimmat vaikuttajat markkinointikanavien, tuotteiden ja materiaalien valinnassa. Nykyään markkinointikanavia on tuhansia mistä valita ja uusia SoMe kanavia ilmestyy jatkuvasti. Miten voit parhaiten pysyä relevanttina ja valita juuri oikeat kanavat sinun brändillesi? Vastauksemme on, että sinun tulisi keskittyä kustannustehokkaimpiin kanaviin, joiden avulla tavoitat kohdeyleisösi.

Tuotemedia on yksi kustannustehokkaimmista markkinointi kanavista. Miten? Tässä vain luovuus asettaa rajat. Mitä jos esimerkiksi lisäisit QR-koodin tuotteeseen jonka jaat seuraavilla messuilla, joka ohjaa asiakkaan suoraan nettisivuille. Voit myös rakentaa SoMe kampanjoita tuotteiden avulla. Muista, että ihmiset ovat yksinkertaisia ja hyvän näköinen tuote voi herättää paljon huomiota erilaisissa some kanavissa. Tämän avulla tuotemediaan investoiminen tuo yrityksellesi paljon näkyvyyttä.

Muista aina selkeä punainenlanka kaikessa markkinoinnissa, ja varmistamaan, että teillä on selkeät linjaukset markkinakanavien välillä. Valitse konsepti, muotoilu ja vieti oikein kun valitset tuotteen. On myös tärkeää miettiä toimivuutta, käyttäjäystävällisyyttä ja materiaalivalintoja, jotta tuotteella on mahdollisimman pitkä elinikä.

Onko kysyttävää? Ota yhteyttä täältä.

TIESITKÖ ETTÄ ...

Produktmedia som markedskanal, penn
IDÉ House of Brands profilprodukter

... 85% ihmisistä muistaa keneltä he ovat saaneet tuotemedia tuotteen vielä 12kk myöhemmin? 
Tuote annetaa henkilökohtaisesti, joka saa vastaanottajan muistamaan sinut. Rakenna suihteita tuotemedian avulla.

... tuotemedia on kuluttajan suotuisin markkinointi kanava, iästä tai sukupuolesta riippumatta?
Tämä antaa sinulle ainutlaatuisen mahdollisuuden tavoittaa kohderyhmäsi. Varmista, että valitset oikeat tuotteet joka välittää yrityksesi viestin oikealla tavalla.

... 68% säästää tuotemedia tuotteen jonka he saavat?
Korkea laatuinen tuote on arvostettu ja antaa hyvän brändi kuvan joka kerta kun tuotetta käytetään. Tämä on hyvä investointi!

... 46% tulee positiivisempi mielipide yrityksestä kun tuote on ympäristöystävällinen. 
Ota huomioon ympäristö, kun valitset tuotteen, materiaalit ja toimitus vaihtoehdot.

... lippis sun yrityksen logolla näkyy noin 3380 kertaa?
If you pay NOK 50 for the cap, the contact cost will be 0.01 per view - few marketing channels can compete with that!

... 6/10 haluaisi useammin saada tuotemedia tuotteita?
Tuotemedia on jotain aineellista ja käyttökelpoista jota vastaanottaja arvostaa ja haluaa pitää. Positiivinen vastaanotto lisää vastaanottajan positiivista kuvaa yrityksestäsi!

... 55% huomio tuotemedia tuotteita päivittäin tai jokatoinen päivä?
Tämä tarkoittaa, että tomiva tuote on näkyvä tuote.

... tuotemedia yhdessä netti mainoksien kanssa nostaa myynti mahdollisuutta huimasti?
Tuotemedia on tehokas markkinointikanava. Niin yksin kuin myös muiden markkinointi kanavien yhteydessä.

... tuotemedia on markkinointi kanava jona kuluttaja muistaa parhaiten?
Me autamme sinua oikean viestin viestimisessä.

... melkein 1/4 sanoo ostaneensa tuotemedia tuotteita viimeisen vuoden aikana?

Lähde: Ad impression study 2020/2023 and "the power of product media" 2023