PROFIILITUOTTEET TUKEE BRÄNDIÄSI

 

Tehokkaassa markkinoinnissa on kyse siitä, että brändisi näkyy kohdeyleisöllesi ja että brändisi muistetaan. Lisäksi kyse on kustannuksista, jotka tuovat hyvän tuoton. Tiesitkö, että tuotemedialla markkinointikanavana on pidempi elinkaari kuin muulla perinteisellä mainonnalla?

Jos annat kuulakärkikynän tai logolla varustetun laukun asiakkaallesi sillä voi olla suuri vaikutus brändiisi. Itse asiassa 88% sanoo muistavansa, keneltä he saivat tuotteen, vuoden kuluttua sen vastaanottamisesta. Monet ihmiset miettivät edelleen tuotemediaa vain kyninä ja t-paitoitoina, joissa on logot, mutta tuote on paljon enemmän. Jos valitset oikean tuotteen ja oikean viestin, brändistäsi tulee näkyvämpi. Jos varmistat myös, että tuotteella on käyttöarvoa vastaanottajan kanssa, se lisää myös mahdollisuutta, että brändisi muistetaan pitkään. 

Mainostuotteet, lahjat, tuotemediatuotteet, tavarat - rakkaalla lapsella on monta nimeä. Ainutlaatuista tuotteiden kautta viestimisessä on se, että viestillä on pidempi elinkaari kuin muulla perinteisellä mainonnalla ja sillä on laaja kattavuus uudelleenkäytössä.  Sellaisten tuotteiden valitseminen, joita kohdeyleisösi todella käyttää, on myös ympäristöystävällisempää.

 

Miksi tuotemedia tuotteet?

 

 Hyvä näkyvyys

 Auttaa brändin rakentamisessa

 Helpottaa suhteiden rakentamista

 

Löydä profiilituotteesi täältä!
7UP produkter
7UP produkter
7UP produkter
7UP produkter

Uskomme "punaiseen lankaan"

Uskomme punaiseen lankaan ja tuotteiden vaikutukseen, joka edustaa sinua yrityksenä. Teemme pitkäjänteistä yhteistyötä asiakkaidemme kanssa ja olemme mielellämme mukana suunnittelemassa tuotemedioiden strategista käyttöä joko vuoden alussa tai projektin alussa. Meille on tärkeää tuntea asiakkaamme, jotta projektipäällikkömme näkevät, millaiset tuotteet sopivat viestiisi. Riippumatta siitä, mitä haluat välittää, tuotteen ja viestin yhdistelmä on ratkaisevan tärkeä halutun vaikutuksen saavuttamiseksi.

Pepsi Max handlenett, t-skjorte og hatt
Pepsi Max badehåndkle, t-skjorte, hatt og brusbeger

4 ominaisuutta, joita vastaanottaja arvostaa eniten profiilituotteessa:

  • Tuote on hyödyllinen. Kun vastaanottaja pitää tuotetta hyödyllisenä, on tuotteella enemmän käyttöä ja investoinnin arvo on suurempi.

 

  • Hyvälaatuinen tuote. Hyvän laatuinen tuote kestää pidempään.

 

  • Tuotteella on tyylikäs muotoilu. Tyylikäs muotoilu antaa tuotteelle enemmän huomiota ja tekee siitä houkuttelevamman.

 

  • Tuote annetaan oikeaan tilaisuuteen; Varmista, että annat oikean tuotteen oikeaan aikaan, jotta viesti välittyy parhaalla mahdollisella tavalla.